Het clubhuis

De blokhut

Het eerste gebouw wat er stond was de oude varkenschuur, in de groep beter bekend als de blokhut. Deze heeft een gezellige open haard, welke wordt gebruikt door de Stam en Wilde Vaart.

Het hoofdgebouw

Het tweede gebouw was een oude discotheek en jeugdsoos, opgebouwd uit aan elkaar geschakelde porto cabins. In dat gebouw zitten de keuken, de toiletten, het Zeeverkenners / Bever-lokaal en het Dolfijnenlokaal.

Naast het clubhuis is een fietsenstalling, en voor het clubhuis ligt een groot grasveld met daarop een kampvuurplaats en een stelling met pionierhout. Tevens is er naast het clubhuis een haventje met daarin verschillende steigers waar de vloot ligt afgemeerd, en twee loodsen met een dak erboven voor onderhoud aan vletten en ander vochtgevoelig materiaal. In de loodsen ligt het bootmateriaal opgeslagen.

• Image 01
  • Image 02