Kom gratis kijken! Mail voor een afspraak

De Loodsen is een speltak voor jongvolwassenen (18-25 jaar). Deze speltak bestaat pas kort, namelijk per december 2016. De Loodsen hebben geen leiding meer, maar een coach die hen ondersteunt. Bij de Loodsen speltak is er natuurlijk tijd voor plezier en gezellig samenkomen, maar er wordt ook gewerkt aan algemene ontwikkeling. De meeste leden vervullen een functie binnen Scouting ADR, zoals het geven van leiding of lid zijn van een commissie. In de toekomst zal deze speltak zich steeds meer vormen. Eenmaal de 25 jarige leeftijd gepasseerd zullen leden overvliegen naar de Plus Scouts.

Opkomsten

Op vrijdag avond in de even weken.

Afmelden voor een opkomst

Ook bij de Loodsen is vroegtijdig afmelden voor een opkomst nodig. De Loodsen maken daarvoor gebruik van een WhatsAppgroep.

Kampen

De Loodsen ondersteunen meestal bij kampen van andere speltakken, maar zijn ook zeker van plan zelf op kamp te gaan komend seizoen.

Vaarmateriaal

De Loodsen beschikken over één lelievlet, welke zij delen met de Plus Scouts.