Kom gratis kijken! Mail voor een afspraak

De Wilde Vaart is een speltak waarbij de leden (14-17 jarigen) steeds meer zelf hun activiteiten moeten verzinnen en organiseren.
Deze speltak heeft dan ook geen leiding zoals de voorgaande speltakken maar begeleiding die de leden sturen en ondersteunen waar nodig.
De Wilde Vaart doet naast hun eigen activiteiten ook een aantal ondersteunende activiteiten voor andere speltakken zoals bijvoorbeeld een spooktocht maar ook voor andere organisaties zoals de wielerronde van Lekkerkerk, de politietriathlon Spijkenisse en de Rotterdam Marathon.
Ook wordt er veel mee gedaan aan regionale nautische activiteiten zoals de Kaagcup, Merwede Trinitron cup en de Admiralencup.

Opkomsten

Normale opkomst is zaterdag van 14.00 uur tot 17.00 uur.

Afmelden voor een opkomst

Wanneer een Wilde Vaarder een keer niet kan komen, ontvangen wij graag vroegtijdig een bericht hiervan per telefoon, e-mail of Whatsapp.

Kampen

De Wilde Vaart gaan meerdere malen per jaar op kamp. Het zomerkamp is het hoogtepunt van het jaar en duurt 8 dagen lang. Deze kampen worden door de Wilde Vaart zelf georganiseerd met hulp van de begeleiding.

Vaarmateriaal

We beschikken over 2 Lelievletten: De 1145 (Albatros) en de 1243 (Jan van Gent).
Deze worden gebruikt om te roeien, zeilen en varen met de motor.